2 marca 2014

Golden Rose: Carnival, Jolly Jewels, 3D Glaze

Hej
Chciałabym Wam pokazać moje wszystkie brokatowe lakiery z GR w kwadratowych buteleczkach, trochę mi się ich nazbierało. Jak widać mam ich trzy serie: Jolly Jewels, Carnival i 3D Glaze, razem 12 buteleczek, po 10,8 ml każda. Bardzo lubię te lakiery, bo wystarczy pomalować nimi zwykły lakierm i mamy ciekawy mani. Zmywanie brokatów jak wiadomo nie należy do najłatwiejszych, dlatego zawsze stosuje metodę na folię aluminiową.
Zobaczcie jaką piękną piramidką z nich ułożyłam :)

Golden Rose 3D Glaze
Golden Rose Carnival
Golden Rose Jolly Jewels
Golden Rose Jolly Jewels

Przykładowe zdobienia:

Jolly Jewels # 110

Jolly Jewels #110 #115
Carnival #13

Carnival #09

Carnival #13



Jolly Jewels #117

3D Glaze #09

Jolly Jewels #119

Carnival #12

3D Glaze #13

3D Glaze #13

Carnival #09

Jolly Jewels #106



Zobaczcie jak prezentują się na żywo:


Lubicie brokaty, jaki lakier Wam się najbardziej podoba?
Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. muszę sobie sprawić JJ 110 i 115 są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JJ 119 jest świetny! I nie wiem czemu, ale dopiero teraz spodobał mi się ten zielony Carnival:D
    Jako, że jestem tu pierwszy raz to muszę powiedzieć, że straaaaasznie podoba mi się Twoje zdobienie z nagłówka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście są to bardzo fajne lakiery, myślę że to absolutny hit GR! Ich główną zaletą jest tak jak napisałaś wystarczy pomalować nimi zwykły lakier i można osiągnąć bardzo ciekawe efekty :) Zdobienia z carnival 13 są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...