26 listopada 2014

Snakeskin nail art - Efekt węzowej skórki na paznokciach - Semilac 099,035

Efekt wężowej skórki, wykonany oczywiście na lakierach hybrydowych Semilac <3

Pierwszy raz próbowałam tej metody i oto co mi wyszło.
Myślę ze efekt jest bardzo ciekawy i przyciągający wzrok.

Nie wiem czy wrócę jeszcze do zwykłych lakierów. Teraz jak maluje paznokcie to wiem ze nie będą mi się trzymać dopóki sama ich nie ściągnę, niesamowita wygoda.

Kolory jakich użyłam to:

099 - Dark Purple Wine
035- Bright Lavender

 




Pozdrawiam :*

11 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten efekt, ale jak działa ten top, że robią się te dziurki? ja nie przepadam za hybrydami, tzn. nigdy nie miałam ich na paznokciach, ale nie wytrzymałabym dłużej niż tydzień w jednym mani :P
    myślisz, że dałoby się coś takiego zrobić używając zwykłych lakierów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytania - bo to zdobienie wygląda świetnie ;D

      Usuń
    2. Dziewczyny ciężko mi powiedzieć, bo nie próbowałam tego zdobienia zwykłymi lakierami. Zu ja średnio zmieniam hybrydy co tydzień, mimo iż są w nienaruszonym stanie. Kocham je za nieśmiertelny błysk, które nie dał mi jeszcze żaden top :)

      Usuń
    3. Ja mam wlasnie tydzien hybrydki na pazurkach, ale trzymam je nadal, bo testuje ich trwalosc, bo nigdy tego nie robilam ;)

      Usuń
    4. ja chyba za bardzo kocham moje lakiery żeby przerzucić się na hybrydy ;)
      a jeszcze co do tego zdobienia, to Ty po prostu nakładasz ten top i to on jakby rozpuszcza lakier, tak? nie robisz dziury w tej wierzchniej warstwie lakieru patyczkiem, rozumiem ;) ? tak myślę, że może rozcieńczalnik do lakierów by się do czegoś takiego nadał albo zmywacz

      Usuń
  2. WoW i nie wiem czemu ale moj koment zginal ;(

    Swietne zdobienie. Teraz tez juz wiem, ze efekt jest robiony topem.

    A stylizacje tego goscia musze poogladac, bo to pierwszy stylista bo glownie kroluja w tej dziedzinie kobity ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Jaka jest trwałość hybryd z semilac? Szukam jakiejś dobrej sprawdzonej firmy z hybrydami które nie pękają na drugi czy trzeci dzień i się nie odklejają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Semilaki trzymają sie u mnie2-3 tyg bez zadnych odprysków, jednak odrost i zdobienie się nudzi i robię sobie nowe po ok tygodniu :) bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym robiłaś efekt wężowej skórki? Topem do hybryd? Super wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ten 099 to taki stricte ciemny brąz czy widac w nim np czerwone tony? Z góry dziekuję za odpowiedź bo zastanawiam się, który numerek wybrać by zaspokoiś swój głód w kategorii głęboki brąz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...