17 lutego 2015

Manicure Hybrydowy 'ala Snake Skin - Hybrydy Kodi 24, 28

Hejka,

niedawno dostałyśmy lakiery hybrydowe Kodi Professional do przetestowania.
W paczuszce znalazły się 2 lakiery kolorowe - biel (24) oraz piękny róż (28), dodatkowo baza hybrydowa oraz top :) Znalazł się jeszcze lakier do paznokci, piaskowy, cudny niebieski, ale o nim będzie innym razem :)

Co do produktów to nie mam żadnych zastrzeżeń, jedynie baza mnie zaskoczyła, bo jest bardzo gęsta i co niektórym może sprawić trudności. Ale to kwestia wprawy. Top zaś jest rzadszy niż np top Semilac, ale za to jest topem UV, czyli lakiery pod nim nie będą nam żółknąć od promieni słonecznych :)
Kolorki są w porządku, dobrze się nakładają, ale też są moim zdaniem rzadsze niż np Semilac, tutaj także potrzeba wprawy, sama nie miałam z nimi problemów :)

Zapraszam do zobaczenia zdjęć i filmu z użyciem nowych hybryd.










PODSUMOWANIE PO 2 TYGODNIACH NOSZENIA :)

Mogę śmiało powiedzieć, że Kodi Professional zasługuje na pochwały!!!!
Przez okres 2 tygodni nosiłam ten manicure i nic nie odprysnęło, paznokcie miały mega blask do końca.
Myślę, że manicure wytrzymałby i dłużej ale już denerwował mnie odrost.
Co do usuwania, to trzeba było spiłować warstwę topu, później założyć kompresy z acetonem i po ok 20 minutach mogłam się pozbyć hybrydy :)
Aha i najważniejsze... hybrydy Kodi są wiele trwadsze niż tradycyjne hybrydy, a to dzięki temu, że baza jest z domieszką kauczuku, jak dla mnie świetne rozwiązanie, bo pazurki były bardzo twarde, prawie jak żelowe ,ale bez użycia żelu :)
Reasumując, bardzo bardzo polecam !!!
Cena : 7ml - 27zł, 12ml - 35zł
Można kupić je tutaj: Kodi Professional

Fotki po 2 tyg. noszenia




21 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tych hybryd, wiec czekam cierpliwie na wynik testow!

    A samo zdobienie jest super! I nawet ten roz bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka cena? gdzie są dostępne :) szukam czegoś dobrego i tańszego niż np shellac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena : 7ml - 27zł, 12ml - 35zł
      możemy je kupić jedynie za pośrednictwem strony Kodi Professional Poland na facebook'u.

      Usuń
    2. Tak patrze to one chyba sa drozsze od "semikakow"?

      Usuń
    3. semilac zmienił cenę i teraz 7ml - 29zł a było 6ml po 25zł

      Usuń
  3. Witaj :) planuję zacząć przygodę z hybrydami:) Czy mogłabyś powiedzieć mi coś więcej o latarce uv? Warto ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie polecam latarki, lepiej zainwestować w lampę LED albo lampę uv(jest tańsza), latarka bardzo wydłuża czas pracy (robimy kazdy paznokcieć osobno), trzeba wymieniać baterie bo po czasie moze juz nie dobrze utwardzać

      Usuń
    2. ja mam latarkę LED, sprawdza się super do torebki jak odpadnie nam 1 pazurek i trzeba go dorobić. niestety co do robienia nią wszystkich pazurków to na prawdę za dużo zabawy ;)

      Usuń
  4. kochana sprzedajesz coś pazurkowego na allegro? pytam, bo natrafiłam na Twoje fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niczego nie sprzedaję, a masz link?

      Usuń
    2. http://allegro.pl/hybrydowy-zestaw-activ-lampa-uv-i5118492023.html


      To ta aukcja

      Usuń
    3. ok, dzięki, zajmę się tym :)

      Usuń
    4. Daj znac co Ci powiedziala.... Zgroza

      Usuń
  5. czy możesz zrobić wpisy nie tylko o hybrydach bo to staję się już nudne :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A co za roznica czym jest zdobienie zrobione?
    Wyglada rownie ladnie jak lakier zwykly!

    A mnie jak cos nudzi to nie marudze tylko nie zagladam i wracam pozniej! Polecam zrobic to samo!

    Bo ja np mam ochote dowiedziec sie cos wiecej o tych hybrydach kodi i juz czekam na kolejny wpis! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to masz rację, a le ten blog zawsze kojarzył mi się z pięknymi zadbanymi paznokciami (nie twierdze że teraz nie są zadbane ) na których były wyczarowane przepiękne wzorki zwykłymi lakierami i to był właśnie ten atut który mnie tutaj przyciągnął.I nadal przyciąga ale nadzieja że trafie właśnie na post nie związany z hybrydami.Oczywiście czasem dobrze jest się dowiedzieć o czymś takim bo nie wiadomo co się może w życiu przydać. Odkąd pierwszy raz przeczytałam tutaj o hybrydach to cały czas ktoś coś o nich piszę. Wiem że taki manicure jest bardzo praktyczny, ale proszę także o posty nie związane z hybrydami.

      Usuń
    2. Hmm moze jak sprobujesz hybryd zmienisz zdanie ;)

      Ja z hybrydami i zelami bawie sie juz dosc dlugo, ale dopiero teraz dzieki Basi wiem jak zdobic hybrydy, bo wbrew pozorom nie jest to takie latwe ;)
      Od niej dowiedzialam sie o laczeniu hybryd ze zwyklymi lakierami ;)

      Mysle, ze na pewno jeszcze doczekamy sie zwyklych zdobien, ale poki co cala blogosfera zawladnely "semilaki" i trzeba to przeczekac. Z racji tego, ze te hybrydy robia taka furore to ja obiecalam sobie, ze nie kupie ani jednej tej hybrydy, uzyje ich tylko jak mi je ktos sprezentuje! Sama nie wydam ani zlotowki na nie! ;D

      Usuń
    3. Hehe.... życzę wytrwałości w postanowieniu :)

      Usuń
  7. swietne zdobienie, wielkie wow!
    Dolaczam do obserwatorow :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a próbowałaś może lakierów MakeAR? sama od nie dawna bawię się w hybrydę, kuzynka poleca mi właśnie MakeAR - podobno za granicą robią furorę pod względem jakości i trwałości. u nas widzę, ze jeszcze tak bardzo popularne nie są

    OdpowiedzUsuń
  9. Czesc! Czy interesuje Pani lackiery "Kodi" po 25zl. Mam duzu ilosc. Jezeli tak, to mozna zamowiecz przez maila: volodymyr.pret@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...