12 marca 2016

Moja kolekcja hybryd - Semilac, Madam Glam, Neonail

Hej

Oto moje wszystkie hybrydki na dzień dzisiejszy. Jak widać przeważają róże, bo najbardziej je lubię i najlepiej czuję się z tym kolorem na paznokciach. Przeważają lakiery od Semilac, mam też Madam Glam, NeoNail i parę innych firm. Zapraszam oglądania.







Nazwy i numery poszczególnych kolorów:


Od lewej do prawej:
Semilac - 012 - Pink Cherry
Semilac - 034 - Mardi Gras
Semilac - 035 - Bright Lavender
Madam Glam -  lakier termiczny, Heaven
Canni - lakier magnetyczny  #280
Madam Glam - Purple Sky
NeoNail - 5014 - Sensual Venus
Madam Glam - Sparkly Autumn
Semilac - 087 - Glitter Indigo
Madam Glam - 128
Neonail - 3646 - Fancy Blue
Madam Glam - 426 - Baby Blue


Od lewej do prawej:
- Semilac - 049 - True Pink
- Semilac - 046 - Intense Pink
- Semilac - 007 - Pink Rock
- Madam Glam - 004
- Madam Glam - termiczny - Love me Crazy
- NeoNail - 3200 - Pink Lady
- Semilac - 123 - Szeherezada
- Madam Glam - Fancy Pink
- Madam Glam - Dangerously in love
- Madam Glam - termiczny - Love on Top
- Semilac - 121 - Ruby Charm
- Madam Glam - 400


Od lewej do prawej:
- Semilac - 128 - Pink Marshmallow
- Semilac - 002 - Delicate French
- Madam Glam - 066- Baby Pink
- Semilac - 056 - Pink Smile
- Neonail - 4627 - Pink Pudding
- Semilac - 003 - Sweet Pink
- Kodi - 28
- Semilac - 109 - Miss of the World
- Semilac - 131 - Lovely Mickey
- Neonail - 4813 - Madame Butterfly
- Semilac - 042 - Neon Raspberry
- Semilac - 043 - Electric Pink



 Od lewej do prawej:
- Semilac - 133 - Tutti Frutti
- Madam Glam - Coral Flirt
- Semilac - 055 - Peach Milk
- Semilac - 033 - Pink Doll
- Semilac - 130 - Sleeping Beauty
- Semilac - 047 - Pink Peach Milk
- NeoNail - 2859 - First Love
- Semilac - 054 - Pale Peach Glow
- NeoNail - 2863 - Perfect Milk
- Semilac - 032 - Bisciut
- IBD - Fireworks
- Semilac - 001 - Strong White



Od lewej do prawej:
- Madam Glam - Take your time
- NeoNail - 5006 - Orion
- Semilac - 028 - Classic Wine
- Semilac - 094 - Pink Gold
- Madam Glam - Quite Olive
- NeoNail - 2690 - Poppy Hill
- Semilac - 025 - Glitter Red
- Semilac - 063 - Legendary Red
- NeoNail - 2609 - Lady Ferrari
- Semilac - 133 - Tutti Frutti
- Madam Glam - Coral Flirt
- Semilac - 055 - Peach Milk



 Od lewej do prawej:
- Madam Glam - Perfect Black
- Madam Glam Perfect Black + mgiełka IBD - Fireworks
- Semilac - 096 - Starlight Night
- Semilac - 144 - Diamond Ring
- Madam Glam - 315
- Madam Glam - Taste of iron
- Semilac - 140 - Little stone
- Cuccio - Skin to skin
- Semilac - 037 - Gold Disco
- Semilac - 040 - Canary Green
- Semilac - 023 - Banana
- Semilac - 022 - Mint
- Canni - magnetyczny #298
- Madam Glam - Tomboy







































Mam nadzieję ze post przydał się  przy wyborze nowego odcienia.

Pozdrawiam
https://www.instagram.com/efelinkanails/




14 komentarzy:

  1. O kurczaki ale ja lubię takie posty <3 u mnie zdecydowanie więcej jest niebieskości, praktycznie staram się z każdego kolorku mieć podobna ilość odcieni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki trochę orgazm dla oczu :D A ja myślałam, że mam dużo lakierów, będąc posiadaczką 20ty sztuk!

    Zapraszam też do mnie na manicure z Pik Gold, Berry Nude i Frappe :)
    >RudaUrodowo<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile Ty tego masz<3
    Chcę każdy kolor! :D
    DOsłownie.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wybor! Ja hybryd mam mlo, choc normalnyxh lkierow mialam kolo setki. Jednak z racji tego, ze tak dobrze sie tzrymaja, stawiam raczej na uniwersalne kolory.mchoc w Twojej kolekcji pelno tez wlasnie takich

    OdpowiedzUsuń
  5. Orgazm dla oczu (jak to napisała wyżej koleżanka) to mało powiedziane!!! I weź tu się zdecyduj na nowy manicure... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ile kolorów!!! Wszystkie cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Wow! Tuż to prawie hurtownia jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolekcja, a jak z terminem przydatności hybryd ? Nigdzie nie znalazłam info jak długo można je przechowywać,dlatego sama staram sie zamawiać nowe kolory i na bieżąco je używać, nie robic zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Imponująca kolekcja !

    OdpowiedzUsuń
  10. a z której firmy się najlepiej trzymają?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszymy się, że nasze lakiery tak licznie występują w Pani kolekcji :).

    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  12. kolekcja oszołamia :) ja się zbieram do zakupu zestawu dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczułam smuteczek, że mam tak mało kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...