4 maja 2016

Pastel ombre - Perfect Rose, Acapulco, Hummingbird - NeoNail

Hej

Paznokcie przedłużyłam Extra Base. Pierwsze wrażenie mega pozytywne, ma fajny mały pędzelek więc można ją precyzyjnie nałożyć. Nie jest zbyt płynna czy zbyt gęsta, według mnie konsystencja jest idealna. Bardzo fajnie mi się nią pracowało, ładnie się poziomuje. Duży plus tez za czas utwardzania, bo wystarczy tylko 30 sekund. Extra Base jest rewelacyjna, mój absolutny hit!

Na paznokciach wykonałam cieniowanie. Posłużyła mi do niego gąbeczka, zauważyłam że cieniowanie gąbeczką najlepiej wychodzi gęstszymi i dobrze na pigmentowanymi lakierami. Trzeba też nakładać cieniutkie warstwy, bo jak się da lakieru za dużo to tworzy się piana i nieestetyczne bąbelki. Jak damy za dużo lakieru to czysta strona gąbeczki można ściągnąć nadmiar lakieru i ładnie go wycieniować.

Kolory jakich użyłam to:

4807 - Perfect Rose
4801 - Acapulco
4812 - Hummingbird - pełne krycie po pierwszej warstwie
























Pozdrawiam
https://www.instagram.com/efelinkanails/

9 komentarzy:

  1. Właśnie odpowiedziałaś na moje najczęstsze pytanie - czemu podczas cieniowania gąbeczką robią mi się te bąbelki :D Piękna kolorystyka i świetnie wyglądają takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super paznokcie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, wczoraj tez robiłam cieniowanie, niestety u mnie porobiły się bąbelki ale ważne że wiem już czemu :)

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki:) ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować tej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety Extra Base uczuliła :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fenomenalnie połączone kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, mam prośbę, czy mogłabyś mi porównać tego Harda z semilackiem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, mam prośbę, czy mogłabyś mi porównać tego Harda z semilackiem?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...