29 sierpnia 2016

Lampa UV/LED SUN5 - Recenzja i test

Hejka,

dziś zaprezentują Wam wspaniałą i bardzo poręczną lampę, która utwardza wszystko :)


Mowa tutaj oczywiście o lampie Dual-Led SUN5 36Watt
Wykonałam dla Was test utwardzania hybryd, żeli kolorowych oraz żeli budujących, w tym twardziocha IBD. Moc lampy jest zaskakująca, ponieważ utwardziła mi ciemne kolory w 10 sekund. To samo zrobiła z żelami kolorowymi. Jeżeli chodzi o żele budujące, to grubsze warstwy potrzebują 30 sekund.
Lampa ma wbudowany wyświetlacz, co pozwala kontrolować czas pozostały do końca pracy.
Posiada trzy czasy: 10 sekund, 30 sekund i 60 sekund oraz przycisk włącz/wyłącz, który po naciśnięciu wytwarza światło o mniejszej mocy (myślę, że jest to połowa całej mocy) i tym sposobem unikamy nieprzyjemnego pieczenia, gdy utwardzamy warstwę żelu budującego.

Dodatkową zaletą jest też sensor ruchu i gdy włożymy dłoń do lampy to automatycznie się załączy.






Lampa ta jest dostępna na Aliexpress i kosztuje ok 40 dolarów


Zapraszam na filmik z openboxem oraz utwardzaniem produktów :)




2 komentarze:

  1. ja planuje zakup sun9c lub sun9s. ale czekam jak będzie wyglądała najnowsza sun6 i może na te sie skusze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyszła mi w tym tygodniu i się zakochałam 😄Jest świetna. Faktycznie utwardza wszystko w krótkim czasie. Do mojej dodatkowo jest podstawka na magnesy chociaż w opisie aukcji jej nie było. Zastanawiałam się też wcześniej nad sun9c ale po obejrzeniu filmików zdecydowałam że jednak ta i nie żałuję. Pplecami z czystym sumieniem 😉

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...