23 września 2016

Złoto, beż i koronka - Perfect Beauty - Gellaxy Metalic, Cream, 3D Shape Art Zel Plastelina

Hejka,

Dziś mam dla Was kolejną stylizację z użyciem żelu - plasteliny od Perfect Beauty


Mowa tutaj oczywiście o koronce na paznokciach.
Żel 3D to produkt o konsystencji plasteliny, możemy z niego robić różne cuda, formować co tylko się chce, a później utwardzamy go w lampie led 30 sekund i mamy gotową ozdobę naszych paznokci.
Jest to produkt niezastąpiony jak dla mnie.
Kolejny produkt to złoty lakier, który należy nałożyć na utwardzony, dedykowany Top Metalic. Złoty lakier trzeba "wysuszyć" w lampie led około 2 minut. Musi być idealnie suchy, by można było nałożyć druga warstwę. Tutaj także musimy suszyć go w lampe led 2 minuty. Następnie nakładamy Top Metalic.
Drugim, wybranym przeze mnie kolorem jest piękny beż o nazwie Cream.
Koronkę wykonałam na utwardzonym topie Metalic, jest to top bez przemywania.
Jeżeli jesteście ciekawe jak ją wykonałam, to zapraszam na film :)

Użyte produkty
Vitamin Base

Metalic Top Coat 

Metalic Gold 

Gellaxy Cream 

3D Shape Art 






4 komentarze:

  1. Ten żel 3d mnie zachwycił.Jestem ciekawa innych zdobień z jego udziałem. 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. ta koronka wygląda mega subtelnie, zakochałam się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...