25 października 2014

Manicure Hybrydowy Semilac - Jak zrobić "Dry Marble"

Hejka
postanowiłam wykonać coś w rodzaju marble na hybrydach - bardzo łatwa sprawa :) nawet dla początkujących :)
Jedyne co muszę zaznaczyć to robienie nie wszystkich paznokci na raz (tak jak w moim przypadku), a np po 2 bo możliwe że lakier zaleje skórki...

użyłam
Semilac BASE, TOP
Semilac 054 jako pierwszej warstwy koloru - służy u mnie jako baza pod marble; kolejne kolory to 023, 033, 042, 034, 014
przeciąganie kolorów wykonałam za pomocą zwykłej sondy do paznokci, cieńsza końcówka, można użyć także szpilki, igły itp





zapraszam na film :)


3 komentarze:

  1. fajna metoda ;) tylko może wybrałabym ciut inne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kolorystyka!
    sama jakiś miesiąc temu robiłam zdobienie tą metodą :) daje bardzo fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...