21 listopada 2014

Swatches: Lovely TOP Jewels #4

Hejka
Przedstawiam świetny toper od Lovely - Wibo,
jak tylko szafa Lovely pojawiła sie u mnie w Rosmannie, z całą zawartością, nie mogłam się oprzeć nowościom... każda lakieromaniaczka to zrozumie :)
Ale.. dokonałam zakupu tylko tego topu
Lakier z mnóstwem białych drobinek, większych i mniejszych, na butelce pisze że to brokat ;)
Wg mnie to duplikat Golden Rose Carnival 01
Jedna warstwa w zupełności  wystarcza
cena to ok 8zł za 8 ml



a tutaj w połączeniu z hybrydą Semilac 033 Pink Doll oraz 105 Stylish Gray





10 komentarzy:

  1. Świetnie dobrałaś kolory :) Też mam ten top i niesamowicie podoba mi się na ciemnych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest ;) myślałam nawet żeby go kupić na tej rossmannowskiej promocji i teraz żałuję, że nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak śnieżek! :D
    O. Czyli mam rozumieć, że dałaś ten top na hybrydki i już ich nie utrwalałaś ?
    W ogóle męczy mnie od dawna to pytanie: czy można utwardzać normalne lakiery, np. mając top coat do lampy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ten top dałam na gotowe hybrydy
      co do utrwalania zwykłych lakierów czy zwykłych top coat'ów w lampie uv to po prostu sie nie da

      Usuń
  4. Ten pink doll jest sliczny, a topu u mnie nie widzialam. W kazdym razie ladnie wyglada w zestawieniu z rozem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że jak widziałam go w buteleczce to jakoś mnie nie kusił, ale okazuje się całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Carnival z GR ma jeszcze białe piórka, ale chyba w serii Galaxy jest identyczny brokat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez go kupilam bo w okolicy szukalam Carnivala Golden Rose ale nie mieli wiec gdy zobaczylam ten musialam go miec.

    OdpowiedzUsuń
  8. też go mam, będzie idealny do zimowych zdobień ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...