29 grudnia 2014

Hybrydy: Nude & hologramy - Cosmetics Zone 001, 085

Hejka,

Wreszcie znalazłam idealny dla mnie kolor NUDE, bo niestety w Semilacach takiego nie ma, nad czym bardzo ubolewam, no ale może niedługo wyprodukują jakieś nowe kolorki :)
Tak więc zamówiłam sobie 2 hybrydy od Cosmetics Zone, czyli 001 PST - typowy nudziak, pastelowy oraz 085 srebro.
Zachciało mi się hologramików, więc położyłam je na srebrnej bazie i pokryłam Topem Hybrydowym, wyszło genialnie :) a jak się mienią :D

Idealne na Sylwestrową Zabawę :D








9 komentarzy:

  1. przepiękna hybryda! Śliczny ocień nude :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te holograficzne heksy świetnie dopełniają nudziakowy mani ;) ślicznie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takiego koloru brakuje w semilacach. Mam racje ;) ja zamówilam z indygo ale nie jestem zadowolona :|

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość prosty, ale efektowny mani :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Cudne, choc nudziak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! :)
    Kochane, jak myślicie? Co jest przyczyną nie trzymania się hybryd? W dodatku lakier nie jest super twardy. Myślę o zmianie topu/bazy, ale nie wiem czy to pomoże...

    OdpowiedzUsuń
  7. to wszystko zalezy..
    czy paznokcie są dobrze przygotowane?
    czy nie zalewasz skórek,
    czy nie masz problematycznych paznokci? przetłuszczającą się płytkę?
    czy dobrze zamalowujesz krawędzie lakierem/topem?
    jakich produktów używasz?
    Hybryda nigdy nie będzie super twarda, jeżeli chcesz żeby Twoje paznokcie były twarde to użyj żelu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...