12 grudnia 2014

Upominek od NEONAIL

Witajcie,
jakiś czas temu firma Neonail napisała do nas czy mogą przysłać podarunek Mikołajkowy :)
oczywiście od razu się zgodziłam :)
Jakie było moje zdziwienie, gdy 2 dni później wieczorem zadzwonił do drzwi kurier i wręczył mi paczuszkę,
pomyślałam sobie...przecież nic nie zamawiałam tym razem :D
Gdy otworzyłam paczkę, od razu przypomniałam sobie wiadomość od Neonail
Samo pudełko było piękne

..a w pudełku:


była to pokaźna paczuszka z lakierami hybrydowymi wraz z bazą i topem, żele kolorowe, brokaty, pilniczki, oliwka oraz pralinka Lindt :D

Bardzo cieszę się, że mogę wypróbować produkty Neonail, sama jestem ciekawa jak będą się sprawowały :)







Dodatkowo otrzymałyśmy Voucher 50zł i możemy zamówić produkty na stronie www.neonail.pl
Mega fajny prezent
Dziękujemy NEONAIL!!!

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...