16 października 2015

Semilac - Hard Milk - Jak przedłużyć / usunąć hybrydowe paznokcie?

Hejo

W końcu znalazłam trochę czasu żeby napisać notkę o przedłużaniu hybrydowym za pomocą Hard Milka od Semilac. Moje paznokcie naturalne miały jeden milimetr i przedłużyłam je około 5. To moje trzecie podejście do przedłużania paznokci. Najlepiej robić wszystko po jednym paznokciu bo Hard Milk jest  rzadki i lubi spływać na skórki. Wystarczą dwie warstwy żeby paznokcie były twarde i nic się nie wyginały.
Zapraszam do zobaczenia instrukcji krok po kroku jak przedłużyć paznokcie i jak je potem usunąć bez uszkodzeń płytki.

Użyłam:

Hard Milk - Semilac
131 - Lovely Mickey - Semilac
130 - Sleeping Beauty - Semilac
066 - Baby Pink - Madam Glam







Pozdrawiam
https://instagram.com/efelinkanails


13 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło. Ja nie jestem przekonana do harda bo po tygodniu paznokcie zaczynają mi się wyginać. Być może jest to spowodowane tym że mam częsty kontakt z acetonem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie czy Hard Milk jest twardy i nie ugina sie? Pytam bo zakupiłam Hard rosa do przedłużania i niestety, przedłużana końcówka jest elastyczna, giętka, mogę nią wyginać w różne strony. A nie o to mi chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje przedłużane paznokcie za pomocą Hard Milka są twarde i nic się nie wyginają, spróbuj pomalować jeszcze jedna warstwę dla wzmocnienia może masz zbyt cienkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak sobie pomyślałam, czy może wina leżeć bo stronie lampy? mam ją od dawna i żarówki mogą nie posiadać już swojej mocy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli twoja lampa juz troche ma to wymień żarówki na nowe i po kłopocie :)

      Usuń
  5. ja jednak jakoś nadal nie mam przekonania do samych semilaków

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu eleganckie nic dodac nic ująć-aby tak dalej
    Manicure Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracja :) muszę dokupić kolor 131 i na pewno takie zrobię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://paznokciowo-hyrydowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy semilac hard milk można pomalować na każdy kolor ?np.na czarny lub przeciwnie,np. Na bialy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hard milk to taka jakby baza do przedluzania paznokci w mlecznym kolorze, nie nalezy jej nakładac na kolory

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...