15 maja 2016

Geometric Neon Nails - Semilac Hardi White, Neon Raspberry, Canary Green, Pink Doll

Hejka :)

Dziś będzie neonowo i geometrycznie z Semilac.

Hardi White, czyli nowy produkt od Semilac, pełni tutaj najważniejszą rolę i powiem Wam, że się sprawdził całkowicie. Jest świetną białą bazą pod neony, a dodatkowo utwardza nam płytkę.
Śnieżnobiała, gęsta hybryda, bardzo napigmentowana,
wystarczy już jedna wastrwa <--Zapraszam do obejrzenia na video
Neony mają to do siebie, że potrzebują bieli pod spód, bez niej nie uzyskamy dobrego elektu, bo takie lakiery są przeważnie transpraentne.
W ofercie Semilac są także inne, transparentne kolorki i tutaj także biały Hardi to dla nich zbawienie :)


Teraz czas na pazurki,

produkty, których użyłam to:
Non Acid Primer
Base
Hardi White 
Neon Raspberry 
Canary Green 
Pink Doll 
Black Diamond Uv Gel
Semilac Nail Art Brush 000-1
Top
Cleaner
Nail&Cuticle Oil Almond









12 komentarzy:

  1. Piękne :) Obecnie na paznokciach mam neonową 040 i 042

    OdpowiedzUsuń
  2. idealne na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne 😊 Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiew egzotycznego lata :) Super. Ja dopiero zaczynam przygodę z blogo i vlogovaniem i dzięki temu trafiłam tutaj. Fajna stronka i kanał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam azteckie wzory razem z neonami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie i starannie :)
    Słyszałam o tym Hardi ilk ale póki co mam Milka i jest okej :)

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, starannie wykonany manicure :) po prostu kwintesencja lata. Chcemy więcej takich stylizacji :).
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny manicure !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pazurki ;-)
    Świetny blog
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne <3 Ja się będę jutro zmagać z hybrydą :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki i zdobienie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...