1 października 2016

INDIGO - METAL MANIX CHAMELEON - ALIEN

Hej, 

Jak tylko zobaczyłam te piękne kameleony, które wprowadziło niedawno Indigo to musiałam spróbować ich na swoich paznokciach. Wcześniej pokazywałam Wam pyłki od Born Pretty i muszę przyznać ze te z Indigo są o wiele mocniej zmielone, dzięki czemu uzyskujemy piękną tafle lustra. Minusem takich własnie pyłków lustrzanych jest to ze top oraz lakiery pod spodem muszą być wręcz idealnie nałożone, bo pyłek wszystkie nierówności uwidacznia. Można jeszcze przed nałożeniem topu zmatowić czarny kolor aby wyrównać powierzchnię. Trzeba tez dobrze zabezpieczyć wolny brzeg aby nic się nie wytarło. 

Ja mam Metal Manix Chameleon w odcieniu Alien, jest to połączenie fioletu, zieleni, złota. Cudo. Malutką ilość pyłku aplikujemy na top bez warstwy dyspersyjnej, ja użyłam do tego topu no wipe od Semilac.  Alien jest po prostu piękny, same zobaczcie jak się pięknie mieni <3 Przypomina mi troszkę benzynę rozlaną na asfalcie. 














Pozdrawiam
Ewelina


9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, coś w sobie ma z tej benzyny :) Przepiękny efekt daje. Może i się skuszę na kupno jakiegoś, jednak przeraża mnie perspektywa niezabezpieczonego pyłku... pracuję z wodą i jedzeniem :) I nie sądzę, by mu się to spodobało... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak, przecież na koniec zabezpieczamy to topem bo inaczej wszystko szybko by się starło ;)

      Usuń
  2. widziałam filmik i się zakochałam :) w ogóle od kiedy wyszły chameleony od razu mi się spodobały :) nie tylko te indigo ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. może recenzja ;) Butterfly indygo? chętnie zobaczyła bym jak się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy na pylek nie dajemy topu no wipe?

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny efekt! :) A czy nie chciałabyś sprzedać małej odsypki? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...