4 października 2016

SWATCHES: INGIDO - KOLEKCJA JESIEŃ ZIMA - NATALIA SIWIEC - PORÓWNANIE KOLORÓW

Hej

Przedstawiam Wam sześć nowych kolorów od Indigo by Natalia Siwiec. Lakiery te w przeciwieństwie do kolekcji letniej są świetnie napigmentowane, kryją już po pierwszej warstwie. Porównałam je z tymi które mam już w swojej kolekcji.
Na pewno zamiennikiem Crazy in Love jest NeoNail - Poppy Hill. Jest to moja ulubiona czerwień. Drugi czerwony z kolei  przypomina mi Victoria Vynn - 022 - Ever Poppy. Kolor Bed of Roses, według mnie najpiękniejszy i unikatowy z całej kolekcji, porównałam do Semilac - 083 Burgmundy wine, ale Indigo wpada bardziej w czerwony odcień a Semilac w fiolet.

Zawsze mam problemy z opisywaniem kolorów wiec poniżej opis ze strony:

Bed od RosesPiękny i głęboki karminowy odcień
Red Diamond Głęboki bordowy odcień to wspaniała alternatywa dla wielbicielek czarnych paznokci. 
Crazy in LoveNiezwykle krwista czerwień to idealne rozwiązanie dla każdej kobiety 
Keep Calm, be a DivaZmysłowa czerwień, która podkreśli charakter każdej pewnej siebie kobiety!
Paris BluePołączenie kobaltu i szafiru tworzy niezwykle głęboki odcień 
Bonjour, Bonne NuitGłęboki odcień turkusu z delikatnym dodatkiem granatu 

Zapraszam do zobaczenia zdjęć i filmu.














Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Urocze kolory, ale najbardziej przypadł mi do gustu Red Diamond. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Granat i ciemny turkus to takie moje kolorki, chociaż nie przypisuję ich typowo do jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne odcienie czerwieni :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ladnie sie prezentują te kolory :) Chociaz ja ostatnio pokochałam szalone odcienie lakierow chameleon z em nail- widzialas je? dla mnie bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się Keep Calm, be a Diva. W piątek go zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna jesienna kolekcja, widać że krycie lakierów jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...