2 lipca 2013

DIY: Jak zrobić bazę peel off pod lakiery brokatowe?

Hej
Każdy z nas wie, jeśli miał do czynienia ze zmywaniem lakierów brokatowych ile to kosztuje nerwów i czasu. Wiem że niektórzy robią też tak, że przykladaja zmoczony wacik w zmywaczu i owijają paznokcie folią aluminiową na ok 10 min. Ale ja mam na to inny patent. Widziałam w szafie Essence bazę peel off pod lakiery brokatowe. Poczytałam troszkę w necie i znalazłam sposób na zrobienie takiej bazy w domu.



Potrzebny nam będzie zwykły klej Magic. Kupiłam go za niecałe 3 zł w księgarni.

Do stworzenia bazy potrzebna jest też buteleczka, ja użyłam buteleczki po płynie do usuwania skórek.
Dokładnie ją wyczyściłam wodą i przemyłam zmywaczem.



Następnie wypełniamy buteleczkę klejem, najlepiej użyć do tego strzykawki.
Myślę że można też dodać trochę wody jeśli wydaje nam się zbyt gęsta, ja jednak nie dodawałam.
Nasza baza peel off za 3 zł jest gotowa.


Jak ją nakładać?

Malujemy paznokcie naszą bazą peel off.


 Czekamy aż wyschnie ok 5 - 10 min, aż będzie przezroczysta.


Malujemy brokatowym lakierem i pokrywamy top coatem.


 Aby usunąć lakier używamy patyczka i ściągamy lakier zaczynając od skórek.


Gotowe!


Zobaczcie też filmik:



Mam nadzieję ze wypróbujecie. Dajcie znać co myślicie. 

Pozdrawiam,
efelinka

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł:) Na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł.
    Mam ten lakier kupiony do puzzli, które miałam układać jakiś czas temu ale nie mogłam się do nich zabrać :)
    Mało to mam bardzo dużo kolorowych brokatów, których nie używam, bo nie mam ich czym zmyć...
    Tak więc przy najbliższej okazji muszę to wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj mam nadzieję uda mi się ją dorwać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj mam nadzieję uda mi się ją dorwać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu szukałam tego patentu! Lecę po klei i będę próbowała, dzięki :)
    cukinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli wystarczy nałożyć bazę peel-off i tak łatwo później schodzi, to czy nie ma ryzyka że przy jakiejś zwykłej czynności lakier zejdzie z paznokcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej top coat zabezpiecza przed tym. Musiałabyś przez przypadek podważyć warstwę lakieru, to wtedy pewnie by zeszło. Dlatego dobrze malować top coatem trochę "wyjeżdżając" poza obszar lakieru tak, żeby zabezpieczyć przed ewentualnym oderwaniem ;-)

      Usuń
    2. Raczej top coat zabezpiecza przed tym. Musiałabyś przez przypadek podważyć warstwę lakieru, to wtedy pewnie by zeszło. Dlatego dobrze malować top coatem trochę "wyjeżdżając" poza obszar lakieru tak, żeby zabezpieczyć przed ewentualnym oderwaniem ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...