27 sierpnia 2013

SWATCHES: Golden Rose Impression 13#

Witajcie!
przedstawiam kolejne piórkowe cudeńko od Golden Rose :) Mam juz 2 inne "kolorki" z tej serii, pisałam o nich, a teraz czas na następny. Są to niebieskie oraz czarne matowe paski, zatopione z bezbarwnej bazie :)
Myślę, że już jedna warstwa robi mega efekt, fajnie wyglądają na neonach. Zmywanie beznadziejne, można się domyślić :P Ale i tak warto :D



...mały błąd się wkradł...to Impression 13# a nie 12 :D


1 warstwa



2 warstwy

6 komentarzy:

  1. Od paru dni też mam parę piórek z GR, właśnie te 12, 02 i niebiesko pomarańczowe i już je kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful!
    miscigenadamenteafro.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  3. na różu jakoś niespecjalnie mi się podoba, choć ogólnie mam ochotę na niego zapolować, bo jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. korzystniej wygląda tylko jedna warstwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Po jednej warstwie wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...