5 sierpnia 2013

SWATCHES: Golden Rose Jolly Jewels - 119


 Golden Rose wypuściło serię pięknych topów, skusił mnie nr 119 - to bezbarwna baza, zawierająca mnóstwo brokatu, mix kolorów, różnego rozmiaru.



 Już jedna warstwa daje piękny efekt, błyszczący i bardzo migoczący. Toper ten możemy nakładać na różnego koloru lakier bazowy a efekt wyjdzie zawsze inny :)
Pędzelek niestety jest zwykły, okrągły, a mógłby być płaski. Zmywanie za to nie należy do łatwych... wiadomo, to brokat, więc trzeba trochę czasu poświęcić, ale to nic, wybaczam :D





Jolly Jewels nałożyłam na 2 lakiery: miętę i brzoskwinkę

i powstał bardzo zgrany duet:






 a tutaj już są 2 warstwy, jednak wg. mnie jedna całkowicie wystarcza




3 komentarze:

  1. Tez mam ten wspaniały glitter. Pamiętam, że niesamowicie zaskoczyło mnie jak gęsto upakowane są w nim drobiny. Jedna warstwa daje taki efekt jak przy niektórych innych glitterach trzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt, muszę zainwestować w ten lakier kiedy skończy mi się Circus Confetti. Wg mnie ta wersja jest 100 razy lepsza od tej z biało niebieską bazą.

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupilas ?? i tez za ile ? boskie !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...