20 czerwca 2014

Paznokcie hybrydowe - Jak usunąc manicure hybrydowy? Semilac 033 Pink Doll

Hej
W końcu mam dla Was notkę jak ściągnąć lakier hybrydowy. Metoda ta jest podobna do tej ze zmywaniem lakieru brokatowego.

Do sciągnięcia lakieru hybrydowego potrzebujemy:

waciki

kawałki folii aluminiowej


 i najważniejsza rzecz - aceton


Waciki moczymy w acetonie i zawijamy folią paznokcie. Trzymamy je tak około 10 min.

 

Następnie za pomocą patyczka z drzewa pomarańczowego usuwamy lakier.


 Lakier hybrydowy w kontakcie z acetonem robi się kruchy i łatwo schodzi.


Jeśli cały lakier nie chce zejść, to powtarzamy jeszcze raz zabieg z folią 
lub lekko matowimy blokiem polerskim


Starajmy się jednak jak najmniej używać bloku bo osłabia on paznokcie. Po zakończonym zabiegu można na nowo zrobić hybrydy albo pomalować lakierem. A skórki nawilżyć olejkiem.

Gotowe!

A tutaj video tutorial:



Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek.

    Uwielbiam jak hybrydy schodzą tak jak powinny, czyli tak jak na załączonym obrazku ;) niestety niektóre są bardziej "uparte" i trzeba dłużej je potrzymać w foli :(

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten kolorek na paznokciach masz i post pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba dobrze jest uprzednio spiłować warstwę nablyszczającą. Ja tak robię.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam takich paznokci ale filmik obejrzałam z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey! :)

    Mam do Ciebie dwa pytanka :)

    1. Czy jak zdejmujesz hybrydę acetonem to od razu nakładasz nową hybrydę? Bo mi na kursie mówiono że jeżeli chce się nałożyć nową hybrydę to trzeba ją spiłować bo namoczony paznokieć w acetonie powinien "odparować" może "odbić" nową hybrydę.. Jak ty robisz?

    2. Widziałam że też przedłużałaś pazurki Semilac Hard.. Powiedz mi jak zachowuje się ten utwardzony paznokieć po zawinięciu w aceton..czy on też się rozpuszcza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. od razu nakładam nową hybrydę i nic się nie dzieje :)
      2. Hard rozpuszcza się w acetonie

      Usuń
    2. a ja moczę już pół godziny w acetonie i nie chce zejść......

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...