2 września 2014

Manicure Hybrydowy Semilac - To takie proste :)

Witajcie,



Chciałam pokazać Wam, jak prosto można wykonać paznokcie hybrydowe lakierami Semilac.
Nie jest to żadna filozofia, choć na początku myślałam, że to nie lada wyzwanie :)
Od kiedy zapoznałam się z lakierami hybrydowymi - pokochałam je od pierwszego wejrzenia.
Uwielbiam je za trwałość - bez odprysków nawet do 3 tygodni.
Uwielbiam je za niekończący się blask i zawsze żywy kolor.
Uwielbiam je za łatwość nakładania.
Uwielbiam je po prostu za super jakość.
Mogłabym tak pisać i pisać i wymieniać same pozytywy :)
Robiłam też pazurki koleżankom i wśród rodziny - każda z dziewczyn jest zadowolona :)

Prodykty, których użyłam:
Lampa LED
Cuticle Remover 10 ml
Pilnik prosty biały 100/180
Blok polerski
Odtłuszczacz Nail Cleaner
Semilac Base
Semilac Sexy Red 039
Semilac Top
Oliwka Ananasowa

Produkty można kupić tutaj

Zapraszam na video :)












11 komentarzy:

  1. Widzę, że i Ciebie powoli hybryda uzależnia :D Sama robiłam w niedzielę, i dziś w dalszym ciągu pięknie błyszczą, za to najbardziej kocham hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do trzech tygodni? chciałabym je zobaczyć choćby po dwóch - no chyba że ten lakier jest tak magiczny, że paznokcie przy nim nie rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiste że paznokcie rosną. Jednym szybciej, drugim wolniej. Chodzi o to, ze z lakierem nic się nie dzieje:)

      Usuń
  3. ja też wkraczam w świat hybrydy, powiem Ci, że podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna klasyka :) Uwielbiam czerwień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow pięknie CI wyszły :D w ogóle Twoje paznokcie mają super kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny kolorek.

    Slyszalam, ze lakiery te podrozaly, wiec chyba producenta nie zachwycil fakt, ze lakiery sa bardzo popularne, bo jak inaczej tlumaczyc dosc spora podwyzke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Diamond Cosmetics ceny się nie zmieniły, być może gdzieś indziej widziałaś podwyżkę

      Usuń
  7. piękna czerwień i dziś już wybrałam kilka kolorów i zrobie zamówienie na te hybrydki :)
    też mam pełno obaw jak sobie z nimi poradzę i czy o ile poradzę hehe ale skoro wiele blogerek pisze że nie ma obaw to myślę że dam rade :D dzięki za te swatche hyryd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sobie poradzisz, bo potrafisz pięknie malować pazurki, a wg mnie test to tutaj podstawą do cudnego manicure :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...