22 września 2014

Moja kolekcja lakierów hybrydowych SEMILAC oraz wszystko co potrzebne jest do robienia hybryd.



Hi,
jakiś czas temu obiecałam, że pokażę Wam moja kolekcję hybryd :)
Nie jest ona bardzo duża, ale też nie mała moim zdaniem :)
Oprócz lakierów chciałam pokazać jeszcze inne "rzeczy", potrzebne do zrobienia manicure hybrydowego.

Moje kochane hybrydki


wzornik, bez lampy - bardzo dobrze oddaje kolory w rzeczywistości

wzornik - z lampą

zapraszam do obejrzenia filmu :)

pozostałe rzeczy, które są niezbędne do robienia hybryd:

  • lampa UV, posiada 3 czasy: 10sek. 30sek. 60sek.




  • patyczki
  • pilniki
  • pusher - służy do odsuwania skórek oraz do zdrapywania masy przy usuwaniu hybryd
  • radełko
  • bloki

płyny:
  • płyn do skórek
  • oliwka do paznokci - ananasowa - pachnie obłędnie :)
  • cleaner - do przemywania
  • remover - do usuwania hybrydy

  • waciki bezpyłowe



  • gotowa folia aluminiowa z wacikami - do usuwania hybryd


Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Całkiem dużo masz tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery semilac :)
    Flourose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ta lampa nada się też do stóp czy jest za mała i nadaje się tylko do manicure ? :)
    Pozdrawiam i nie taka mała ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie że tak:) stopa sie zmieści, ale ja i tak robię najpierw palucha osobno a potem 4 pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...