24 stycznia 2016

Jak zrobić paznokcie migdałki

Hejka

często pytacie mnie jak piłuję paznokcie na kształt migdałka. Nie ukrywam, że jest to dla mnie trochę dziwne pytanie, bo przecież to bardzo prosta sprawa. Po prostu piłuje pilnikiem z obu stron naprzemiennie, aż uzyskam pożądany efekt i tyle. Myślę, że każda z Was dałaby radę. Oczywiście gdy paznokcie są krótkie, to nigdy nie uzyskamy fajnego kształtu migdałka.. trzeba je odpowiednio zapuścić :)
Wszystko pokazałam na filmie :)
Zapraszam serdecznie


2 komentarze:

  1. Mam pytanko - czy Twoje paznokcie po opiłowaniu są ostre na końcach? Nie chodzi mi o kształt, tylko o ostrość. Moje są straszne niestety i mam wrażenie że mogłabym nimi zamordować :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, tak, tez mam ostre ale gdy zrobie mani hybrydowy, dobrze zabezpieczę brzegi i czubek paznokcia każdą warstwą to wtedy paznokcie nie są juz takie ostre, są też troszkę grubsze i już nie drapią :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...